Põhjalikumotsing

Meelespea

Sõiduki broneerimine

Kas ma saan vaadata rendi hinda ka ilma broneeringut tegemata?

Teil on võimalik tutvuda rendi hindade ja saadaval olevate sõidukitega ka ilma broneeringut tegemata. Selleks täitke ära Europcar`i kodulehel broneeringu tegemise esimene lehekülg ning vajutage “jätka” nupule. Järgmisel lehel on võimalik tutvuda erinevate sõidukite ja nende hindadega, samuti saate valida ka vajalikud lisad ning seejärel vajutades nupule “jätka” on võimalik näha ka koguhinda, koos valitud lisadega.

Mida hind sisaldab?

Europcar`i interneti broneerimis süsteem võtab hinna arvutamisel arvesse vastavalt teie broneeringu kriteeriumitele kõiki kohustuselikke makse. Üldiselt sisaldavad hinnad järgnevat:

  • Käibemaksu
  • Piiramatut kilometraaži või juhul, kui läbisõit on piiratud, siis on märgitud ka täpne kilomeetrite/miilide arv mida hind sisaldab ning ka lisakilomeetri/-miili hind.
  • Esinduskontori teenustasu
  • Kohustuslikud mootorsõiduki- ning teemaksud
  • Kolmandate Isikute kindlustus
  • Õnnetusjuhtumi vastane kindlustus (“CDW”)
  • Varguse vastane kindlustus (“THW”)

CDW ja THW võivad olla mõnes riigis ka ühendatud kujul Varguse- ning õnnetusjuhtumi vastane kindlustus (Omavastutusega) LDW. Omavastutus summa, mis kuvatakse broneerimise ajal näitab maksimaalset summat, mille väärtuses Teie auto eest vastutav olete juhul, kui autoga peaks juhtuma õnnetus või sõiduk varastatakse. Seda omavastutuse summat on mõndades riikides võimalik vähendada, ostes lisaks Super kindlustuse.

Kas ma saan broneerida ka lisateenuseid või -varustust?

Jah, Teil on võimalus broneerida lisasid ka internetist. Mõndades riikides sisaldab see lisajuhti/noore juhi tasu, kuid enamikes riikides sisaldab see kõiksugust erilist lisavarustust nagu lapseistmed või suusaboksid. Neid lisasid saab internetis broneeringut tehes lisavarustuse alt juurde tellida. Nendega kaasneb lisatasu ja nad on võimaldatavad olenevalt saadavusest.

PS! Juhiksime Teie tähelepanu sellele, et mõningad juurde soovitavad lisavarustused ja/või –teenused (nt. Lapsetool, Navigatsioonisüsteem jne.) võivad olla 48-tunnise kinnituse ooteajaga. Seega tuleks sellisel juhul arvestada lisa ajakuluga selleks, et Teie tellimus kinnitatud saaks.

Mida tähendab teade „Teie sessioon on aegunud“?

Juhul kui Te jääte meie kodulehel teatud perioodiks passiivseks, sulgeme me Teie turvalisuse huvides kontakti meie süsteemiga ja kindlustame Teie poolt juba sisestatud isiklike andmete turvalise kustutamise. Sellisel juhul tuleb broneerimisega uuesti algusest alustada.

Mis kasu internetis on oma Europcar ID numbri kasutamisest?

Europcar`i ID numbri kasutamine võimaldab Teil:

  • Kiirendada broneerimise käiku, kuna kõik Teie isiklikud andmed on eelnevalt täidetud.
  • Muuta internetis oma andmeid.
  • Määratleda auto rendi ja broneerimise eelistusi.
  • Saada infot uute müügikampaaniate kohta.
  • Saada enda poolt valitud sihtkohtade eripakkumiste kohta infot oma e-mailile.
  • Registreeruda Ready teenuse kasutajaks, mis tagab Teile saabumisel meie vastavat teenust pakkuvates esinduses kiirema teeninduse.
  • Lepingu olemasolul osa saada lepingulistest soodustustest.

Vaata lisaks ka “Kuidas saada Europcar`i ID number?"

Kuidas ma tean, et mu reserveering on kinnitatud?

Broneerigu tegemise lõpus jõuate “reserveeringu kinnituse” lehele, kus on reserveeringu number esile tõstetud. Samuti saadetakse reserveeringu kinnitus koos broneeringu andmetega Teile e-mailile. See tuleks Teil välja printida ja alles hoida.

Kas juba kinnitatud broneeringut on võimalik muuta või tühistada?

Jah, Europcar võimaldab Teil ka peale broneeringu kinnitamist interneti kaudu oma reserveeringut muuta või tühistada eeldades, et teete seda vähemalt 2 tundi enne rendi algust. Selleks tuleb Teil minna Muuda/Tühista lingile meie kodulehel.Juhul, kui saate osa “Reservatsiooni Garanteeringu pakkumisest” (palun vaadake lisainfo saamiseks “Mis on Europcar`i Reservatsiooni Garanteeringu Eeskiri?”). Juhul, kui Teil ei õnnestu reserveeringut õigeaegselt tühistada ning sõidukile enne kontori sulgemiseaga järele minna lisandub hinnale 30€ mitte ilmumis tasu (pluss kohalik maks), või vastavalt rendi riigi valuutale. Juhime Teie tähelepanu sellele, et Teil on võimalik muuta või tühistada vaid neid reserveeringuid, mis on läbi interneti Teie enda poolt tehtud. Teil ei ole võimalik internetis muuta broneeringuid, mille on teinud või mida on muutnud Europcar`i broneerimiskeskus, Reisibüroo või kui käesolevas reserveeringus on kasutatud teist driver ID`d kui varasemas. Muudatuste kohta saate kinnituse e-mailile. See tuleks Teil välja printida ning alles hoida.

Kas Te pakute ka autode kohaletoimetamise teenust?

Jah, kuid hetkel on võimalik meie kohaletoimetamise & järeletulemise teenuseid interneti kaudu broneerida vaid klientidel, kelle ettevõttele on selline õigus antud ning sellisel juhul tuleb broneering teha läbi Ärikeskuse.

Kindlustused

Kas kuvatavad hinnad sisaldavad kindlustusi?

Kui rendite auto Europcar`ist, katab Kolmandate Isikute Kindlustus alati kehalised kahjud ja vara kahju, vastavalt rendiriigis kehtivale seadusele. See kindlustus on automaatselt, ilma lisatasuta rendi hinnas sees. Kindlustuse tase sõltub kohalikust seadusandlusest ja turust. Palume täpsustada autot kätte saades. Broneerimise ajal esitab Europcar alati kokkuvõtte kindlustustest mis on hinnas sees ning mis ei ole. Lisakindlustusi, mis ei ole hinnas sees, on alati võimalik kohapeal juurde osta. Hinnad on broneeringu kinnitusel ka välja toodud.

Mida tähendab LDW või vargus- ning õnnetusjuhtumi vastane kindlustus?

Vargus- ning õnnetusjuhtumi vastane kindlustus on valikuline kindlustus (kuigi see võib olla teatud hindades automaatselt sees), mis on saadaval valitud riikides ning see vabastab kliendi kõikidest kohustustest rendi auto vargus- või õnnetusjuhtumi korral, eeldusel et sõidukit on kasutatud vastavalt renditingimustele ja rendilepingule.

Milliseid erinevat tüüpi lisakindlustusi on võimalik juurde osta?

  • Rendiauto kahjustuse või varguse korral:
    • CDW (Õnnetusjuhtumi vastane kindlustus) puudutab rendiautole tekkivaid kahjustusi
    • TW (Varguse vastane kindlustus) puudutab rendiauto vargust või kadumist
    • LDW (Vargus- ning õnnetusjuhtumi vastane kindlustus) on CDW ja TW kombinatsioon
  • Noore juhi maks: Teatud riikides üeavad kõik alla 25-aastased juhid maksma lisatasu, et laiendada nende kindlustust. Meie töötajad aitavad Teid meeleldi kõiksugu tarviliku infoga.
  • Lisajuhid: Selleks, et ka lisajuhid saaksid Europcar`i kindlustustega kaetud, tuleks kõik võimalikud juhid märkida ka rendilepingule. Kindlasti küsige lisainformatsiooni ka meie töötajatelt.

Ma sooviksin saada lisainformatsiooni omavastutuse kohta; selle suuruse ning selle kohta, mis saab siis kui autoga juhtub õnnetus?

Omavastutus võib erineda olenevalt autogrupist. Meie töötajad, kas Reserveerimiskeskuses või esinduskontoris täpsustavad meeleldi Teie poolt soovitud autogrupi omavastutuse suurust.

  • Juhul kui kahjustust ei täheldatud sõiduki tagastamisel, võtakse Teie krediitkaardilt vastav summa ning juhul kui remondi lõpparve (sisaldades kõiksugu haldus- või immobilisatsiooni tasusid) on väiksem kui omavastutus, tagastatakse ülejäänud summa Teie arvele.
  • Juhul kui vastutav Kolmas Osapool on võimeline Europcar`ile kahjustuse tasu korvama, hüvitatakse Teile kõik kulud täies mahus.

Kas omavastutust on võimalik vähendada ka nullini?

Mõndades riikides on võimalik teatud lisatasu eest omavastutust ka nullini viia. Meie töötajad informeerivad Teid meeleldi broneeringut tehes sellise variandi võimalikkusest, kui suur on järele jääv omavastutus ning lisakindlustuse maksumus.

Sõidukite kategooriad

Mis on ACRISS või Sipp kood?

ACRISS - Association of Car Rental Industry Systems Standards ning Europcar on selle liige. ACRISS koodid on sõiduki kategooria koodid ning need on kehtestatud selleks, et aidata luua ühtset süsteemi autorendi broneerimiseks interneti teel. Neid koode nimetatakse ka Sipp koodideks.

Kas ma saan Europcar`ist rentida ka kaubikuid?

Teatud riikides on võimalik ka kaubikuid rentida. Küsi lisainfot broneerimiskeskusest.

Kas kaubiku juhtimiseks on tarvis ka eraldi luba?

Enamike meie kaubikutega on võimalik sõita tavaliste juhilubadega. Kindlasti küsige meie töötajatelt täpsemat infot.

Kas mul on võimalik valida ka auto/kaubiku mudelit?

Europcar`i sõidukeid on võimalik broneerida vaid kategooria põhiselt. Europcar garanteerib vaid broneeritud autogrupi. Kõik autogrupid ja mudelid ei ole igas Europcar`i esinduses saadaval.

Millised sõidukid on saadaval antud esinduses?

Meie kodulehel, broneeringut tehes on kõik antud esinduses saadaval olevad sõidukid välja toodud “saadaval olevate sõidukite" väljal. Saadaval olevad sõidukid on järjestatud vastavalt sellele, kas neid on võimalik koheselt kinnitada või läheb broneering 48-tunnise kinnituse ooteajale.

Kas valitud sõidukit on võimalik broneerida kõikidest minu poolt valitud linna esindustest?

Saadaval olevate sõidukite nimekiri kehtib vaid Teie poolt broneeringus valitud Europcar`i kontori kohta. Igal kontoril on oma autopark ja autogrupid ning mudelite saadavus võib esindusteti varieeruda.

Kas ma saan kinnituse täpselt enda poolt valitud autole?

Te saate kinnituse, mis kehtib vaid sõiduki kategooria kohta. Europcar garanteerib vaid broneeritud autogruppi, mitte mudelit.

Rendiprotsess

Autot võttes

Kas mul on võimalus osta ka lisakindlustust?

Jah, auto üleandmisel on võimalik kohalikust Europcar`i esindusest erinevaid lisakindlustusi juurde osta.

Kas ma pean sõidukit kätte saades kontrollima ka selle seisundit?

Jah! Teil tuleb veenduda, et sõiduki seisundi kirjeldus auto üleandmisel vastaks auto tegelikule olukorrale. Kui leiate ilmse defekti, mida ei ole kirjelduses nimetatud, olete kohustatud sellest Europcari teeninduspunkti töötajat kohe teavitama, et sõiduk koos üle vaadata. Sellisel juhul tuleb dokumenti teha vastavad parandused ja kinnitada need mõlema poole allkirjaga.

Kas minu krediitkaardilt broneeritakse auto kättesaamisel ka tagatisraha?

Me hindame Teie autorendi esialgsed kulud ning seejärel peame saama Teie pangalt volituse. Meie esialgne kulude hinnang põhineb:

  • Rendi oodatavast kestvusest
  • Rakendatavast hinnast koos käibemaksuga
  • Muud kulud nagu näiteks bensiin jm.

See summa ei võeta Teie krediitkaardilt maha, vaid broneeritakse Teie pangaarvelt lõpliku rendisumma selgumiseni. Siiski, mõningates riikides võib esineda ka erandeid!

Millised dokumendid tuleb Europcar`i esinduses autot kättesaades esitada?

Meie klienditeenindajale on vajalik esitada järgnevad dokumendid:

  1. Teil peab olema rendiriigis kehtiv juhiluba, mille peab olema väljastanud selleks volitatud ametiasutus vähemalt 12 kuud enne rendi algust. Juhiluba on vajalik esitada kõikide rentide puhul. Kui juhiluba ei ole rendiriigi keeles ja/või see on kirjutatud selliste tähtedega, mida rendiriigis ei osata lugeda, on lisaks tavalisele juhiloale kohustuslik esitada ka rahvusvaheline juhiluba. Juhime teie tähelepanu sellele, et rahvusvaheline juhiluba kehtib ainult koos tavalise juhiloaga.
  2. Kui rendite auto väljaspool oma elukohariiki, peate esitama ka kehtiva isikut tõendava dokumendi (ID-kaart või pass).
  3. Auto vastuvõtmisel tuleb teil esitada ka kehtiv krediitkaart, mis ei aegu enne auto tagastamise kuupäeva, või kehtiv Europcari maksekaart. Enne auto rentimist tuleb kliendil veenduda, et kaardil oleks piisavalt vabu vahendeid, et sellelt oleks võimalik broneerida tagatisraha. Kui kasutate maksevahendina Europcari ettemaksukupongi (kindlas väärtuses või märkega Group & Days apply), peate lisaks esitama ka oma krediitkaardi nende kulutuste eest tasumiseks, mida te ette maksnud ei ole (näiteks lisateenused, kütuse maksumus, renditud sõiduki kahjustumisest või kadumisest tingitud lisakulud). Teatud riikides nõutakse luksusautode ja erimudelite rentimisel kahte krediitkaarti, kusjuures klient peab andma oma nõusoleku mõlema kaardi kasutamiseks.

NB! Punktid 1 ja 2 kehtivad ka kõikidele lisajuhtidele, juhul kui neid on.

Kas Europcar`ist autot rentides kehtivad ka vanuselised piirangud?

Enamikes riikides peab auto rentija olema vähemalt 21-aastane ning olema omanud juhiluba vähemalt ühe aasta enne rentimist. Vanusepiirangud võivad riigiti ja sõidukite kategooriati siiski erineda. Teatud juhtudel võidakse kohaldada noore juhi lisatasu. (link noore juhi tingimustele…)

Kas ma saan autot rentida, kui olen oma juhiloa maha unustanud?

Ei. Juhiluba on auto rentimisel kohustuslik.

Mida on mul vaja, luksusauto või erimudeli rentimiseks?

Luksusautode või erimudelite rentimiseks on vajalik esitada kaks krediitkaarti (vähemalt üks nendest peab olema üldtunnustatud krediitkaart: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club), kusjuures klient peab andma oma nõusoleku mõlema kaardi kasutamiseks.

Mida kujutab endast rendileping?

Rendileping on ametlik leping, mis allkirjastatakse auto üleandmisel nii Europcar`i esindaja, kui kliendi poolt ning millel on välja toodud renditingimused, sõiduki seisukord ning rakendatav hind.

Kas Europcar`i kontori töötaja saab mulle seletada ka sõiduki juhtimisseadmeid?

Võite vabalt sõiduki üleandmisel kontori töötajalt küsida juhiseid auto peamiste juhtimisseadmete kasutamise kohta.

Rendiperioodi ajal

Mida teha, kui rendiauto läheb katki või kui sellega juhtub õnnetus?

Rendilepingu kehtivuse ajal on teil võimalik kokkuleppel Europcariga kasutada auto rikete korral 24-tunnist autoabi teenust lisatasuta. Vajaduse korral saate teenuse osutajaga ühendust, helistades kas rendilepingu ümbrisel, tuuleklaasil või võtmehoidjal näidatud telefoninumbril. Selle lisakatte kasutamiseks peate võtma autoabi teenuse osutajaga ühendust kohe pärast juhtumi ilmnemist. Kui te autoabiteenusega ühendust ei võta ja astute samme olukorra lahendamiseks või maksate kellelegi raha enne Europcari nõusoleku saamist, ei ole teil õigust oma kulutuste hüvitamist nõuda. Alati tasuks meeles pidada, et juhul kui rendiautoga juhtub liiklusõnnetus, tuleb kindlasti võimalikult põhjalikult ära täita liiklusõnnetuse teate blankett, mille leiate vajadusel kas autost või dokumentide vahelt.

Kas rendiautoga võib sõita ka teistesse riikidesse?

Kui soovite sõita autoga rendiriigist välja, peate veenduma, et riigis kohaldatavad Europcari üldtingimused lubavad seda teha ja vajaduse korral hankima enne Europcari kirjaliku nõusoleku.

Mida pean tegema, kui kaotan ära auto võtmed?

Juhul kui peaksite rendiperioodi ajal ära kaotama auto võtme, tuleb kindlasti koheselt ühendust võtta Europcar`i esindusega, kust Te auto kätte saite. Olenevalt rendiriigist ning Teie asukohast, võib uute võtemete Teieni toimetamine aega võtta 24 kuni 48 tundi. Kuna võtmete kaotamine ei ole meie kindlustuse poolt kaetud, lisandub sellisel juhul ka lisatasu.

Mida teha, kui auto ära varastatakse?

Esimese asjana tuleb kindlasti helistada politseisse ning teisena tuleb teavitada ka Europcar`i esindust, kust te auto kätte saite. Lähimasse Europcar`i esindusse tuleb esitada auto võti ning politseile esitatud varguse avaldus. Detailsema info saamiseks ja riiklike erisuste väljaselgitamiseks, palume konsulteerida Europcar`i klienditeenindajaga. Teie rahaline vastutus varguse puhul sõltub valitud kindlustustüübist.

Kas minu rendil on ka kilometraaži piirang?

Europcar pakub kahte sorti hindu:

  • Hind, mis sisaldab piiramatut kilometraaži. See tähendab, et võite sõita nii palju kui tahate.
  • Hind, mis sisaldab piiratud kilometraaži. Sellisel juhul tuleb Teil tasuda iga limiidist üle sõidetud kilomeetri eest.
Internetis broneeringut tehes on hinnas sisalduv läbisõidu piirang renditingimuste all välja toodud. Samuti võite täpsustavat infot küsida ka Europcar`i esindusest.

Sõidukit tagastades

Mis võib muuta rendi lõpphinda võrreldes esialgse hinnangulise koguhinnaga?

Teatud muudatused Teie rendilepingus võivad kaasa tuua täiendavaid kulusid.

Näiteks:
  • kui tagastate sõiduki vähema kütusega kui selle saite. Sellisel juhul rakendatakse „Paagi Täitmistasu“.
  • kui sõidukile on tekkinud uued kahjustused või kui auto varastatakse.
  • kui pikendate rendiperioodi.
  • kui Te ei tagasta autot sinna kontorisse, kuhu näeb seda ette Teie rendileping.
  • kui Teie hind ei sisalda piiramatud kilometraaži, lisandub hinnale limiidist üle sõidetud kilomeetrite tasu.
  • kui tagastate auto väljaspool kontori lahtiolekuaega.
  • kui kaotate ära mõne lisavarustuse.

Kõiksuguste muudatuste tegemiseks rendilepingule, kontakteeruge kontoriga, kust Te auto kätte saite.

Millised lisatasud võivad esineda peale rendi baashinna?

Rendi baashinnale võivad lisanduda:

  • Lisajuhi tasu - kui rendilepinguga on seotud rohkem kui üks juht, loetakse järgnevaid juhte lisajuhtideks. Iga lisajuhi eest tuleb eraldi tasuda.
  • Tasulise Asukoha / Lennujaam / Raudteejaam teenustasu.
  • Igasugune lisavarustus.
  • Peale tööaega teenustasu - Lisandub juhul kui võtate või tagastate auto väljaspool kontori lahtioleku aega.
  • Kahjustuste ja varguse tasu - vastavalt Teie poolt valitud kindlustuse omavastutuse piiridele. Vastasel juhul auto väärtuse piires.

Kas ma pean kontrollima autot enne selle kontorisse tagastamist?

Jah, kui leiate autolt ilmse defekti, mida rendi algul ei olnud kirjelduses nimetatud, olete kohustatud sellest Europcari teeninduspunkti töötajat kohe teavitama, et sõiduk koos üle vaadata. Rendi lõppedes, st. auto tagastamisel tuleb rendilepingusse lisada kõik uued vigastused. Olete kohustatud Europcar`i igast uuest vigastusest teavitama. Õnnetuse korral tuleb Europcar`ile esitada koopia teatisest, mille koostasite teie ja kohastel juhtudel õnnetuses osalenud kolmas isik.

Kas ma saan rendiperioodi pikendada?

Rendiperioodi pikendamine on võimalik nii rendi algul kui ka rendi ajal (vastavalt Europcar`i nõusolekule). Kui soovite kasutada sõidukit kauem, kui rendilepingus algselt määratud, peate kõigepealt rendilepingu kestuse pikendamiseks helistama lähimasse Europcari esindusse (mõnes rendiriigis tuleb selleks isiklikult Europcari esindusse kohale minna). Pikendust hinnatakse vastavalt autogrupi saadavusele ja lisatasule. Lisatasud on makstavad kohalikus valuutas. Võidakse nõuda ka täiendavat tagatist Teie krediitkaardilt.

TÄHELEPANU: Ärge unustage, et sõiduk on kindlustatud rendilepingus näidatud perioodiks.

Trahvid: Parkimis- ja liiklustrahvid

Kõik parkimis- ja liiklustrahvid on rentija vastutusel ning need tuleb tasuda enne sõiduki tagastamist. Peale renti Europcar`ile esitatud ummikumaksude või - trahvide tasumist koos hilise maksmise lisatasuga nõutakse otse kliendilt. Trahvisummale lisandub Europcar`i kohalik trahvi käsitlustasu.

Kas ma pean auto tagastama täis kütusepaagiga?

Enamikel juhtudel antakse teile sõiduk üle täis kütusepaagiga. Kui te ei tagasta sõidukit täis kütusepaagiga, peate tasuma lisaks kütusekulule ka tankimiskulud. Väljaarvatud juhul, kui olete autot kätte saades lisaks ostnud nn.“täis kütusepaagi“, mille korral võite auto tagastada ka tühja kütusepaagiga. Europcar`i hinnad ei sisalda kütust.

Europcar`i esindustes on pakkuda 3 valikut:

  1. Sõiduk tuleb tagastada selliselt, et kütusepaagi näidik oleks samas asendis, kui see oli autot kätte saades.
  2. Võite sõiduki tagastada vähema kütusega kui kätte saades, kuid puuduolevale kütusele lisandub ka paagi täitmistasu - rakendatakse kõrgemat liitri hinda kui bensiinijaamades.
  3. Ostate eelnevalt kütusepaagi täitmisteenuse - selline võimalus on saadaval vaid teatud esindustes - ostes kütust konkurentsivõimelise hinnaga. Tagastades ei ole võimalik paaki alles jäänud kütuse eest raha tagasi saada. Selline teenus tuleb valida rendi algul.

Kadunud esemed

Kui soovite Europcar`iga ühendust võtta seoses kaduma läinud esemetega, palume pöörduda esindusse, kust Te autot rentisite. Siiski tuleks arvesse võtta, et Europcar ei vastuta rendi lõppedes autosse jäetud esemete eest.

Kas ma võin rendiauto tagastada mõne teise riigi mõnda Europcar`i esindusse? Kui palju see maksab?

Kui soovite rendiautot tagastada mõnda teise esindusse kui selle võtate, siis valige lihtsalt internetis broneeringut tehes auto tagastamise asukohaks vastav teeninduspunkt. Broneerimis süsteem annab koheselt ka teada, kas Teie poolt soovitud ühesuuna rent on võimalik ning annab Teile ka vastava ühesuuna rendi hinna, kui seda rakendatakse. Kohalikud ühesuuna rendid on üldiselt lubatud kõikide riigisiseste esinduste vahel. Välja arvatud maismaa ja saarte vahel ja ka vastupidi. Europcar tegutseb laias rahvusvaheliste suurlinnade võrgustikus, mis võimaldab pakkuda paindlikku riikidevahelist reisimist. Väiksemates esindustes tuleb maksta riigist välja reisimisel kõrgemat hinda.

Kas ma saan autot tagastada ka väljaspool kontori lahtioleku aega?

Jah, autot on võimalik tagastada ka väljaspool esinduskontori lahtioleku aega, kuid palume Teil kindlasti autot kätte saades tutvuda täpsemalt tagastamis võimalustega. Seda selleks, et veenduda, kas tagastamiskontoris on võimalik võtmed ja dokumendid postkasti jätta.

TÄHELEPANU: Vastutate kõikide kahjude eest kuni selle hetkeni, mil Europcari töötaja auto dokumendid ja võtmed Europcari teeninduspunkti avamisel üle võtab.

Mis juhtub, kui tagastan auto hiljem?

Enamasti on Europcar`i hinnad päevapõhised, kus päevad on arvestatud 24-tunni kaupa alates rendi algus kuupäevast. Kui tagastate auto hiljem, arvutatakse Teie hind ümber, lisades iga tähtajast üle läinud 24 tunni eest mil Te autot enda käes hoidsite lisapäeva. Seega, kui esialgu plaanisite autot kasutada 5 päeva, kuid tagastate auto 7 päeva pärast, siis olete kohustatud tasuma autot kasutatud 7 päeva eest. Iga alustatud 24 tundi läheb kirja kui lisapäev. Õigupoolest, annab Europcar peale iga 24 tunni täitumist n.ö. 30 minutit armuaega. Seega 24 tunni ja 30 minutiline rent läheb arvesse kui 1 päev.

TÄHELEPANU: Ärge unustage, et sõiduk on kindlustatud rendi algul sõlmitud lepingus määratud perioodiks. Seega, kui te otsustate tagastada sõiduki hiljem kui esialgselt planeeritud, palume Teil lepingu muutmiseks läbi käia või ühendust võtta rendi kontoriga.

Helista: (+372) 6116 203 - info@europcar.ee. Asendusauto päringud (+372) 53 044 055

Sama rakendus. Rohkem liikuvust.

Lae alla Europcari rakendus!